Pečovatel/ka Odlehčovacích služeb
Oblastní charita Pardubice nabízí volné pracovní místo v oboru zdravotnictví na pozici Pečovatel/ka Odlehčovacích služeb. Práce na plný úvazek v nepřetržitém provozu. Pracovní poměr s ohodnocením 26 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Nižší střední odborné. Místem pracoviště je Oblastní charita Pardubice, okres Pardubice. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 1.8.2024. Další informace vám poskytne Mgr. Robert Vítek, tel.: 735 726 954, e-mail: rvitek@charitapardubice.cz.
Poznámka zaměstnavatele
Požadujeme:
- zájem o práci se seniory a lidmi se zdravotním postižením
- praxi v sociální službě nebo základní povědomí o práci se seniory (v ideálním případě akreditovaný kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách nebo vzdělání v oboru - není podmínkou)
- schopnost řádně vést evidence o službě
- časovou flexibilitu (12 hodinové směny, víkendy - příplatky)
Osobnostní předpoklady:
- úctu k hodnotám Charity jako církevní instituce (Kodex Charity Česká republika, Etické zásady a pravidla chování pracovníků Oblastní charity Pardubice)
- odolnost vůči fyzické i psychické zátěži
- schopnost a ochota ke spolupráci v týmu
- lidskost, poctivost, odpovědnost a komunikativnost
- vlastní aktivita a tvořivý přístup
Nabízíme:
- smysluplnou práci v příjemném přátelském kolektivu velké stabilní společnosti
- příspěvek na stravování (stravenkový paušál)
- pracovní obuv a oblečení
- podporu - odborné vedení, další vzdělávání, možnost supervize
- po zapracování možnost příspěvku na penzijní připojištění
Vhodné pro absolventy.
První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
Oblastní charita Pardubice
Místo výkonu práce:
Pardubice
Platové ohodnocení:
26 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Mgr. Robert Vítek, vedoucí odlehčovacích služeb
Telefon: 735 726 954
E-mail: rvitek@charitapardubice.cz
Referenční číslo ÚP:
29743740792
Poslední aktualizace:
23. 7. 2024