Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Sezemice / Administrativní pracovník/pracovnice

Administrativní pracovník/pracovnice

fronte s. r. o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Administrativní pracovník/pracovnice. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením 25 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je fronte s. r. o. - provozovna Sezemice, okres Pardubice. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 18.11.2024. Další informace vám poskytne Ing. Petr Kozel, tel.: 603 227 838, e-mail: studiokozel@studiokozel.cz.

Poznámka zaměstnavatele

Nástup možný IHNED.
Náplň práce: logistika - oddělení dopravy, nákup drobného materiálu, podpora účetního oddělení - vystavování a příjem faktur.
Požadujeme středoškolské vzdělání, spolehlivost, výspi z rejstříku trestů, pracovitost.
Nabízíme možnost zaškolení a odborného
Zaměstnání v tiskárně s dlouhodobou tradicí, možnost naučit se novým věcem.
Vhodné pro absolventy a OZZ.
První kontakt e-mailem nebo telefonicky v pracovní dny 9.00 - 15.00.

Informace o pracovním místě

Zaměstnavatel: fronte s. r. o.
Místo výkonu práce: Sezemice
Platové ohodnocení: 25 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně: 40
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

První kontakt

Kontaktní osoba: Ing. Petr Kozel
Telefon: 603 227 838
E-mail: studiokozel@studiokozel.cz

Referenční číslo ÚP: 30321000790
Poslední aktualizace: 14. 11. 2024

Podobné pracovní nabídky

GLOBAL PROXY s.r.o. – Pardubice
13. 11. 2024 · 21 500 Kč
JP-KONTAKT, s.r.o. – Moravany
10. 10. 2024 · 15 500 Kč
JP-KONTAKT, s.r.o. – Moravany
10. 10. 2024 · 14 000 Kč
FOXCONN CZ s.r.o. – Pardubice
8. 10. 2024 · 35 000 Kč
Alewerans s.r.o. – Rokytno
7. 10. 2024 · 28 000 – 36 000 Kč
Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 21. 11. 2024.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů